APEX 3 - ultralekka paralotnia rekreacyjna, klasa A

Paralotnia Apex powstała w oparciu o starsze konstrukcje Air Sport dedykowane do lotów górskich czyli między innymi skrzydło Lhotse.  Głównym i priorytetowym założeniem dla nowej konstrukcji paralotni miał być jak najmniejszy ciężar skrzydła. Aby to uzyskać nie wystarczyło użyć lekkich materiałów do starego modelu ale należało przekonstruować całkowicie wszystkie elementy paralotni. W efekcie tych działań powstała całkiem nowa ultralekka paralotnia Apex.

 

zobacz więcej

Lhotse 3 - lekka paralotnia szkolno-rekreacyjna, klasa A

Każdy kto chociaż trochę wędruje po górach z pewnością niejednokrotnie myślał o szybkim powrocie z wycieczki np. przy użyciu paralotni. Można by w ten sposób zaoszczędzić wiele czasu i energii a przy okazji mieć dużo przyjemności z samego lotu w górskiej scenerii.
Normalna paralotnia z uprzężą waży zbyt wiele by zabierać ją na górską wycieczkę. Aby sprostać wymaganiom górskich turystów należało stworzyć nowe skrzydło. W oparciu o wieloletnie doświadczenie w konstruowaniu, zbudowaliśmy małą i lekką paralotnię której ciężar wraz z lekką uprzężą wynosi około 5 kg. Taki plecak nie stanowi już problemu transportowego. Aktualnie skrzydło zostało zmodyfikowane uwzględniając uwagi pilotów i obecnie występuje pod nazwą LHOTSE 3.

zobacz więcej

Ajos 2 - paralotnia rekreacyjna, klasa A

Obecnie najbardziej popularna paralotnia do latania rekreacyjnego. Konstrukcja łączy w sobie bardzo dobre parametry aerodynamiczne z wysokim poziomem bezpieczeństwa.

zobacz więcej

Pasat 6 - paralotnia rekreacyjna, przelotowa, klasa B

Pasat 6 to komfortowa paralotnia klasy rekreacyjno-sportowej, oferująca duży potencjał XC. Prace konstrukcyjne zaowocowały stworzeniem skrzydła klasy EN-B, które wyróżnia się osiągami, dostępnymi tylko dla paralotni wyższych kategorii. Ponadto osiągi  te wiążą się z prostotą, stabilnością i dużym bezpieczeństwem biernym.

zobacz więcej

Pasat 5 - paralotnia rekreacyjno-przelotowa, klasa B

Pasat 5 powstał jako paralotnia dla szerokiego kręgu pilotów którzy mają już pewne doświadczenie paralotniowe i latania nie ograniczają tylko do zlotów i lotów żaglowych ale chętnie wykorzystują każdą okazję by wybrać się na dłuższy przelot. Paralotnia dla aktywnych pilotów rekreacyjnych oraz przelotowców ceniących sobie duży komfort w powietrzu.

 

zobacz więcej

Shaft - paralotnia rekreacyjna PPG

Shaft to najnowsza konstrukcja paralotni firmy Air Sport przeznaczona do latania silnikowego. Modernizując konstrukcję, która od wielu lat należy do czołówki paralotni ppg w klasie skrzydeł rekreacyjnych, nie łatwo było znaleźć słabe punkty, które należy zmienić. Jak zawsze w tym celu wykorzystalismy uwagi i sugestie wielu pilotów latających na paralotniach Buran Reflex. Jak zmieniło się skrzydlo ? Uważny czytelnik po analizie danych technicznych paralotni Shaft zwróci z pewnością uwagę, że takie parametry skrzydła jak: wydlużenie, powierzchnia, ilość komór i inne dane są identyczne jak w przypadku paralotni Buran Reflex 4. Tak jest w istocie, konstruując bowiem Shafta chcieliśmy wykorzystać sprawdzone rozwiązania z poprzedniego skrzydła a zmianom poddać tylko kilka parametrów.

zobacz więcej

Buran Reflex 5 - paralotnia rekreacyjna PPG i PPGG

Buran Reflex 5 to paralotnia do lotów z napędem  ppg  i ppgg (trajki) z pełnym profilem  samostatecznym. Zarówno nowi jak i doświadczeni piloci od razu poczują się komfortowo latając na Buranie Reflex 5  i  docenią jego niewiarygodnie łatwą charakterystykę startu i lądowania, doskonałą stabilność  i dużą  prędkość przelotową. Te cechy sprawiły, że Burany  stały się znane i dzięki temu zyskały reputację wyjątkowych glajtów  w świecie motoparalotniarstwa.

zobacz więcej

Buran Reflex 4 - paralotnia rekreacyjna PPG

Buran Reflex 4 w najnowszej wersji poddany został kilku modyfikacjom które mają na celu poprawę osiągów oraz obsługę skrzydła przy zachowaniu dotychczasowego wysokiego poziomu bezpieczeństwa. Modernizując konstrukcję, która od wielu lat należy do czołówki paralotni ppg w klasie skrzydeł rekreacyjnych, nie łatwo było znaleźć słabe punkty, które należy zmienić. Jak zawsze w tym celu wykorzystalismy uwagi i sugestie wielu pilotów latających na paralotniach Buran Reflex. Jak zmieniło się skrzydlo ? Aby to ocenić nie wystarczy przeczytać dalszą część opisu ale najlepiej samemu udać się na wycieczkę powietrzną w towarzystwie Burana Reflex 4.

zobacz więcej

HALNY - paralotnia tandem, trajka ppgg

Tandem Halny zastępuje obecnie starszy model paralotni tandemowej Chinook Biplace. Paralotnia została skonstruowana od podstaw i może być wykorzystywana zarówno do lotów swobodnych jak i do startów i lotów z dwuosobowa trajką.  Z tym założeniem tandem został certyfikowany według norm EN oraz DGAC.

 

zobacz więcej