Gwarancje dla nowych paralotni
Warunki gwarancji paralotni zakupionych bezpośrednio u producenta lub pośrednio w szkole paralotniowej:
1. Firma Air-Sport udziela 48-miesięcznej gwarancji na materiał, wykonanie i prawidłowe funkcjonowanie paralotni.
2. W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji błędów i wad, producent zapewnia bezpłatną naprawę.
3. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia spowodowane niewłaściwym użytkowaniem, przechowywaniem, konserwacją oraz samowolnymi zmianami konstrukcji.
4. Gwarancja bez daty, podpisu sprzedawcy i pieczątki jest nieważna.
5. W przypadku zmiany właściciela w okresie gwarancyjnym paralotni, gwarancja zachowuje ważność.
6. W przypadku napraw gwarancyjnych lub pogwarancyjnych nie są wymagane dokumenty (książka lotów) potwierdzające nalot skrzydła.
Serwis paralotni Air Sport
W ramach serwisu wykonujemy:
-
przeglądy techniczne paralotni według programu uzgodnionego z ULC
-
naprawy paralotni połączone z wymianą górnych i dolnych brytów oraz profili (czyli tzw. wnętrza)
-
odtworzenie części skrzydła w sytuacji gdy nie jest możliwa wymiana poszczególnych brytów
-
wymianę części lub całości olinowania paralotni
-
naprawy taśm nośnych oraz wymianę na nowe taśmy
-
sprawdzanie długości olinowania i jego korektę
-
sprawdzanie wytrzymałości (próby niszczące) linek i ich wymiana
-
testy w locie, sprawdzanie zachowań paralotni podczas startu w locie i przy lądowaniu
-
wpisy w Karcie Paralotni dopuszczające paralotnie do lotów
Ogólne zasady przyjmowania paralotni do przeglądów i napraw:
-
w celu naprawy lub przeglądu skrzydła przyślij je przesyłką kurierską lub pocztową na adres:AIR-SPORT 34-500 Zakopane, Strążyska 13.
-
do przesyłki dołącz koniecznie dokument paralotni (Karta Paralotni) swój adres z telefonem oraz ewentualnie szkic z zaznaczonymi obszarami rozdarć i uszkodzeń.
-
przed wysłaniem wyczyść i wysusz paralotnię oraz usuń z jej wnętrza wszystkie "obce elementy" jak: gałęzie, kamienie, piasek, liście itp.
-
po otrzymaniu przesyłki i rozpoznaniu stanu paralotni wykonujemy kontakt telefoniczny do zlecającego w celu wyjaśnienia technologii naprawy i kosztów przeglądu oraz ewentualnej naprawy
-
po wykonaniu naprawy paralotnia niezwłocznie zostanie odesłana przesyłką kurierską na koszt odbiorcy.
-
rozliczenie kosztów naprawy nastąpi przy odbiorze przesyłki przez zlecającego.
-
naprawy i przeglądy wykonywane są tylko dla firmowych skrzydeł AIR SPORT.
-
sprzęt pozostawiony do przeglądu (naprawy) i nie odebrany w terminie 120 dni od daty przyjęcia przechodzi na własność firmy Air Sport bez prawa zwrotu.
-
uwaga! kopie cyfrowe protokołów z przeglądu paralotni są umieszczane na stronie internetowej www.air-sport.pl w zakładce: Protokoły . Właściciel paralotni może otrzymać także wszystkie informacje znajdujące się w protokole - telefonicznie. Protokoły (papierowe) pozostają w archiwum mechanika dokonującego przeglądu. O tym dlaczego tak jest przeczytaj w zakładce FAQ.
Ponieważ przepuszczalność tkaniny skrzydła ma bardzo istotne znaczenie dla osiągów paralotni i bezpieczeństwa lotów zalecamy sprawdzanie tkaniny dla wszystkich skrzydeł starszych niż 2 lata.
Również wszystkie skrzydła przekazywane nam do sprzedaży komisowej bezwarunkowo poddawane będą badaniu tkaniny. Paralotnie, których tkanina nie będzie spełniać określonych norm - i co za tym idzie nie otrzymają przedłużenia świadectwa ważności - nie będą przyjmowane do sprzedaży.
W razie wątpliwości i pytań proszę telefonować pod nr: +48 880 111 133 .